10.31.2008

Minyak Turun..

Emm..minyk turun 15sen..jadi la..ok la tu cbe kite kire klu 10 liter da jimat RM1.50..btol x?? tp sebenanye klu turun 50sen lg bgus kn..hehe..xpela..da nasib.. emmm lg 1 aku pn berharap la kpde peniage2 yg menaikkn hrge barangan tu supaye turunkn skit hrge tu..skit je pn jd la.. tp...aku cme mampu berharap..yg bwt kputusn diorg sume(para peniage)..aku bkn ape, aku pn dh rse sush hdp sndri ni..
hmmm...ape2 pn kte tetap org Malaysia..eh, ape aku ngarot ni.. callo bete..

2 comments:

ckLah @xiiinam said...

makcik jual kuih kat ujung simpang tu melatah bila ditegur, mengapa kuihnya masih mahal.
Katanya dengan marah "Kakitangan awam tak sedar, minyak turun tapi gaji dema tak juga turun...kamipun nak hidup juge..."

Saya cuma keliru...kakitangan awam yang saban hari menghurung kuih makcik ni...pelanggan dia ke...musuh dia. Nampak benci benau dia dengan pemakan gaji gomen...

Fardzuan Hatta said...

aduhhh...dunie..mcm2 jenis org ade..