11.12.2008

SEMALAM..

13 nov 2008..hari paling bersejarah dalam hidup aku.. nak dijadikan cerite, 1 Port Dickson xde air..dah 2 hari..12 dan 13 nov..pg 13 tu, air kolah dalam rumah sewe aku tu tggl skit giler.. smpi aku xbrani nk ek..ek(buang air besa)..

ape lg..aku dgn kwn aku pn bwt kputusan untuk pegi ke hotel(tumpang tandas).. aku pegi Bayu Beach Resort, Port Dickson.. smpi kt sne kitorg segan nk tny kt reception(xpnh msuk hotel la katekan).. tahan pnye tahan pnye tahan..dah xtahan.. aku pn dgn selambenye pg kt reception,tny tandas ktne..aku pn pg la tandas..

15 minit kmudian..uiihhhh.....legenyee..... dgan sng hati.. ktorg pn bltk rumah...


p/s : sampai jugak hajat ye.....

9 comments:

Unknown said...

perghh...menderita tuhhh...ekekke

Fardzuan Hatta said...

mesti laa..

azza_irah said...

ekekek...nasib baik tak jd tajuk utama paper...

salam kenal..

~ochie~ (^_^)v said...

aiiii... sampai mcm tu sekali ka.. eiii ciannyer.. smpai tahan2 erk.. buang pun kat lokasi lain ka... huhuhu..macam2..

Fardzuan Hatta said...

tu la masalahnye..

mingto... Biasa saja Tuh.. said...

semalam aku tidur dengan nyenyaknya. Wah, kebelet yah?

Fardzuan Hatta said...

iya mingto..kebelet banget..

@LiYaNNuaR ツ said...

pernah bermalam di sana semalaman... sewa apartment dia ajo... RM150... masa tu pergi tgk adik che'aben yg tamat latihan kat kem si-rusa... tepi laut aje kan...

apa pun... cubaan berani tuh... sila buat lagi kalau takda ayo yek... ngeh ngeh ngeh...

Fardzuan Hatta said...

to @LiYaNNuaR..
owh..tq..